يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۱۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۱ تير ۱۴۰۰
نزدیک یک ماه است مافیای لبنیات با کمک وزارت جهاد کشاورزی زمینه سازی گران کردن قیمت شیر را کردند تا به بهانه آزادسازی قیمت شیر صادرات کره و شیر خشک را انجام دهند.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، نزدیک یک ماه است مافیای لبنیات با کمک وزارت جهاد کشاورزی زمینه سازی گران کردن قیمت شیر را کردند تا به بهانه آزادسازی قیمت شیر صادرات کره  و شیر خشک  را انجام دهند.

وی گفت: در حال حاضر ۵۰ هزار تن شیر خشک و ۴۸ هزار تن کره در کشور داریم که با شیر ارزان قیمت دولتی ۴ هزار تومان و نهاده دامی  ۴۲۰۰ تومانی تولید شده است ولی مافیا به بهانه کمک به دامداران ابتدا شیر را گران کردند و در کنار آن صادرات کره و شیر خشک را هم آزاد کردند.

ظفری بیان کرد: در مرحله اول به عنوان یک شهروند و در مرحله بعد به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های  لبنی ایران و در مرحله سوم به عنوان یک تولید کنند با ۳۵ سال سابقه در استان همدان می گویم  توسط ۸ شخصیت حقیقی و حقوقی  با  مصوبه وزیر جهاد کشاورزی سفره لبنی مردم کوچک شد و همین کار  باعث می شود سه تا چهار هزار میلیارد تومان سرمایه ملی این کشور بدون پرداخت یک ریال حق گمرکی و به بهانه صادرات از کشور خارج شود.

 مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های لبنی ایران اظهار داشت: این ۸ شخصیت حقیقی و حقوقی و دوستانشان در دولت و وزارت خانه جهاد کشاورزی خوب می دانند که  شرح وظایفشان چیست و چه وضعیتی به وجود می آید و چقدر مردم را بی چاره کرده اند،  با کاری که آنها کردند اقشار ضعیف دیگر نمی توانند چند کیلو شیر و یک سطل ماست هم بخرند.

ظفری گفت: به عنوان مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره اتحادیه تعاونی های لبنی ایران و یک تولید کننده باسابقه از  دستگاه های نظارتی تقاضای عاجزانه دارم به خاطر مردم و قطع دست مافیا به  مسئله گرانی شیر و صادرات کره و شیر خشک ورود کنند تا این سرمایه چند هزار میلیارد تومانی از  کشور خارج نشود.

ظفری بیان کرد: این ۸ شخصیت حقیقی و حقوقی   بدون  اینکه از نظر کارشناسان و تولیدکنندگان اصلی و دستگاه های نظارتی و حتی دامداران روستایی استفاده کنند مصوبه ای غیرقانونی را تصویب و در راستای اهداف خود و به ضرر مردم اجرایی کردند.

وی افزود: از هفته ها قبل برای تحت تاثیر قرار دادن جامعه در مورد ارزانی شیر ابتدا  یک گاو شیرده و مولد را داخل یک ماشین جلوی چشم زن و بچه مردم در خیابان سلاخی و سر می برند که یک دامدار دلسوز و با غیرت هیچ وقت با گاو شیرده این کار را نمی کند زیرا شخصیت آنها ارزنده تر است.

مدیر عامل و رئیس هیت مدیره اتحادیه تعاونی های لبنی ایران با اشاره به این نکته که  ۳۵ سابقه کار تولید لبنیات را دارد و از صفر شروع کرده است مطرح کرد: چطور امکان دارد وزیر ۳ نفر از نمایندگان این ۸ نفر را پای میز مذاکره بنشاند و به جای دفاع از تهیه  نهاده های دامی و تعادل برقرار کردن بین عرضه و تقاضا و برطرف کردن مشکلات دامداری های کوچک در روستاها با یک مصوبه که جایگاه قانونی هم نداره باعث نابودی دام های مولد و تولیدکنندگان شیر شود.

ظفری اظهار داشت: فقط می دانم سفره و سبد کالای لبنیات مردم کوچکتر شده اما سوال اینجا است چرا وزیر بحث شیر خام را در کنار شیر خشک و کره قرار داده است؟ و چرا دولت در آخرین روزهای حیاتش برای انجام این مصوبه از نظر همه دستگاه های نظارتی استفاده نکردند؟

تولیدکننده با سابقه شهرستان نهاوند و استان همدان گفت: من در جلسه ای که با حضور بیش ۱۵ نفر از مسئولان دولتی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد خطاب به آنها و وزیر گفتم به فکر سفره مردم باشید ولی ایشان گفتند من بهزیستی نیستم و در ادامه دیدیم که ایشان گویا مسئول فروش سفره مردم هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها