کد خبر: ۴۸۹۱۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۱ تير ۱۴۰۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای تجزیه طلب و خشونت طلب با حمایت کشورهای فرامنطقه در سوریه همچنان در حال فعالیت هستند

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین نوش آبادی در رابطه با دستاوردهای برگزاری نشست آستانه از سوی ایران، روسیه و ترکیه، گفت: این نشست موجب ثبات امنیت منطقه به ویژه مناقشات سوریه شده است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همچنان شاهد شکل نگرفتن آرامش صددرصدی در منطقه خصوصا سوریه هستیم، اظهار کرد: از این رو شکل گیری ائتلاف سیاسی موجب می شود تمام ظرفیت ها برای جلوگیری از تنش ها در سوریه بکار گرفته شود که این مهم یکی از اهداف نشست آستانه است.

وی با بیان اینکه نیروهای تجزیه طلب و خشونت طلب با حمایت قدرت های فرامنطقه در سوریه همچنان در حال فعالیت هستند، ادامه داد: بر این اساس برای جلوگیری از افزایش پیشروی این گروهک های معاند، برگزاری رایزنی های سیاسی موسوم به آستانه امری ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه برگزاری انتخابات آزاد در سوریه یکی از دستاوردهای مهم سیاسی در این کشور محسوب می شود، افزود: انتخاب رییس جمهور این کشور به طور مستقیم از سوی مردم و اجرای دموکراسی از جمله دستاوردهای سیاسی است که باید در زمینه های دیگر نیز ادامه یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین امروزه شاهد از بین رفتن زیرساخت های سوریه هستیم لذا کشورهای حاضر در نشست آستانه می توانند در زمینه بازسازی این کشور نیز فعالیت داشته باشند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها