کد خبر: ۴۸۹۱۶۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۲۲ تير ۱۴۰۰
نماینده مردم ساری و میاندورود درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت شیر نباید قیمت فرآورده‌های لبنی را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: دولت باید در بحث تامین نهاده‌های دامی به‌صورت جدی ورود پیدا کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، منصورعلی زارعی در ارتباط با مشکلات دامداران و افزایش شیرخام ، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت شیرخام باید تمهیداتی در ارتباط با تاثیر این افزایش قیمت روی سایر فرآورده‌های لبنی اندیشیده شود.

وی گفت: اگر قرار است افزایش قیمت شیر اتفاق بیفتد باید هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین اگر قرا است قیمت شیر افزایش یابد باید امتیازاتی در خصوص صنایع تبدیلی اندیشیده شود تا تحت تاثیر این افزایش قیمت قرار نگیرد و هم نگرانی برای تولیدکنندگان و  مصرف‌کنندگان به همراه نداشته باشد.

زارعی ادامه داد: به‌طور حتم با افزایش قیمت شیر یک‌سری مشکلاتی در صنایع پیش خواهد آمد و دو وزارت جهاد کشاورزی و صمت باید در این زمینه تدابیر لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی با اعلام اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نگاه منفی نسبت به افزایش قیمت شیر ندارد، اضافه کرد: موضوع دیگر بحث افزایش قیمت نهاده‌ها بوده که با توجه به خشکسالی اخیر شاهد بروز مشکلات جدی برای تامین نهاده‌ها برای دامداران هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بسیاری از نهاده‌های دامی وارد می‌شود، قرار بود بانک مرکزی در این بخش ارز با تخصیص یارانه مورد نیاز  نهاده‌ها را تامین کند.

زارعی در پایان گفت: باید دولت به‌صورت جدی در بخش تامین نهاده‌های دامی ورود پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها