أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۱۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۲ تير ۱۴۰۰
200 سری جهیزیه در مرحله دوم توزیع جهیزیه در سال جاری، در روز ملی ازدواج به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، عباسعلی زارعان، در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه نوعروسان در جرقویه سفلی، اظهار داشت: مرحله دوم توزیع هدیه ازدواج نوعروسان، همزمان با سالروز ازدواج دو نور الهی حضرت علی(ع) و بانو فاطمه زهرا(س) اجرایی شد و ۲۰۰ نوعروس با مشارکت خیران راهی خانه بخت شدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به ارزش ۵ میلیارد و تومانی ۲۰۰ سری جهیزیه، افزود: هر سری جهیزیه به ارزش ۲۵ میلیون تومان، شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی می‌باشد که با مشارکت خیران تهیه شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۴۱ سری جهیزیه  با مساعدت نیکوکاران تهیه و به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

زارعان با بیان اینکه در سال گذشته، ازدواج بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مددجوی تحت پوشش با ارائه جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج تسهیل شد، اضافه کرد: امیدواریم با مساعدت نیکوکاران در سال جاری نیز ۲ هزار زوج جوان از مددجویان به خانه بخت روانه شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در این مراسم با مهم برشمردن مقوله ازدواج جوانان مددجو گفت: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد، ارائه مشاوره پیش از ازدواج، تامین جهیزیه و ارائه تسهیلات مناسب به زوج‌های جوان تحت پوشش این نهاد است تا بتوانند راحت‌تر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی در پایان با اظهار اینکه مشارکت حامیان برای ترویج سنت حسنه ازدواج در تشکیل خانواده موثر است، خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق سایت www.emdad.ir یا با مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان برای ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به رفع مشکل ازدواج زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها