يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۱۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۲ تير ۱۴۰۰
سرمربی ایتالیایی باشگاه الغرافه چهار بازیکن خارجی این تیم را در فهرست خروج قرار داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، با اعلام باشگاه الغرافه، سرجن کانون ساحل عاجی، هکتور مورینوی مکزیکی، عدلان قدیوره الجزایری و جاچول کره‌ای از این تیم جدا شده‌اند و از تلاش‌هایی که در این مدت برای باشگاه انجام دادند قدردانی می‌شود. همچنین وضعیت سفیان هنی الجزایری و جاناتان کوجیای ساحل عاجی هنوز نامشخص است.

انتظار می‌رود این باشگاه با تصمیم استراماچونی بازیکنان خارجی جدید خودش را به زودی انتخاب کند. گفته می‌شود علی کریمی هافبک ایرانی فصل گذشته الدحیل یکی از گزینه‌های اصلی استراماچونی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها