يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۱۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۲ تير ۱۴۰۰
منابع محلی عراق اعلام کردند بیمارستان بیماران کرونایی در استان ذی‌قار دچار آتش‌سوزی شده است.

به گزارش پایگاه 598، منابع محلی عراق اعلام کردند بیمارستان «الحسین االتعلیمی» واقع در شهر «ناصریه» استان ذی‌قار این کشور دچار آتش ‎سوزی بزرگی شده است.

این منابع اعلام کردند نیرو‌های امداد برخی بیماران را از این بیمارستان خارج کردند.

تاکنون بر اثر این آتش سوزی ۵۸ نفر جان خود را از دست داده و شماری مجروح شده‌اند.

مهار آتش سوزی بیمارستان امام حسین (ع) عراق

پس از اعلام مهار آتش سوزی در بیمارستان امام حسین (ع) استان ذی‌قار عراق عملیات جستجو برای یافتن قربانیان حادثه ادامه دارد.

افزایش شمار قربانیان آتش‌سوزی در بیمارستان عراق/ استعفا مدیر اداره بهداشت ذی‌قار از سمت خود شمار جان‌باختگان انفجار در بیمارستان امام حسین (ع) در شهر الناصریه در استان ذی‌قار عراق به ۴۵ نفر افزایش یافت.

الجزیره نیز طبق گزارشی اعلام کرده است که، مدیر اداره بهداشت «استان ذی‌قار» در پی آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین (ع) که به جان باختن دست‌کم ۴۱ نفر منجر شده از سمتش استعفا کرد.

ظهر امروز نیز منابع عراقی اعلام کردند آتش‌سوزی بزرگی در چند طبقه از ساختمان وزارت بهداشت در بغداد رخ داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها