أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۹۲۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۲ تير ۱۴۰۰
رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید مذاکرات برای تمدید قرارداد لیونل مسی به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، باشگاه بارسلونا همچنان سخت در تلاش است تا قرارداد لیونل مسی را تمدید کند اما هنوز در این کار موفق نبوده و یکی از موانع موجود در این راه سقف دستمزدی است که از سوی لالیگا برای باشگاه بارسلونا وضع شده است. بارسا حالا برای اینکه بتواند با برنده ۶ توپ طلا قرارداد جدیدی منعقد کند، مجبور است میزان دستمزدهای پرداختی بازیکنانش را کاهش دهد تا ضمن پایبندی به سقف تعیین شده توسط لالیگا، بتواند مسی را هم حفظ کند.

خوان لاپورتا در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره وضعیت تمدید قرارداد لیونل مسی گفت: موضوع تمدید قرارداد مسی به میزان رضایت‌بخشی در حال پیشرفت است. تمامی کاتالان‌ها، مردم بارسلونا و کاتالونیا و کل دنیای فوتبال خوشحال هستند، چون لئو فاتح کوپا آمه‌ریکا شد. خیلی هیجان‌انگیز است که می‌بینیم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از کسب چنین عنوانی هیجان‌زده می‌شود و او کاری کرد که همه ما اشک شوق ریختیم.

رئیس باشگاه بارسلونا ادامه داد: لئو خیلی خوشحال است، همه ما خوشحالیم. به شخصه برای مسی خوشحالم که توانست با هم‌تیمی‌هایش فاتح کوپا آمه‌ریکا شود، اینکه آرژانتین یک بار دیگر در جمع برترین تیم‌های دنیا حضور دارد عالی است و من برای سرخیو آگوئرو هم خوشحالم. برای خانواده مسی، آرژانتین و برای بارسلونا خوشحالم که به دلیل داشتن این پیوند با لئو شناخته و تحسین شده است.

مسی ۳۴ ساله در حدود دو هفته است که قراردادش با بارسلونا به پایان رسیده و پس از ۲۱ سال حضور در این باشگاه، حالا بازیکن آزد به شمار می‌آید. مسی تاکنون ۳۴ جام مختلف را با آبی‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به ۱۰ قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. این مهاجم آرژانتینی که مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی قرار دارد، تاکنون در ۷۷۸ بازی برای بارسلونا به میدان رفته و ۶۷۲ گل به ثمر رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها