أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۲۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۲ تير ۱۴۰۰
آصفری؛
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد توسعه متوازن بر اساس تمرکز زدایی بدست می آید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری در خصوص اهمیت اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور، گفت: امروزه تمرکززدایی از پایتخت یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه متوازن با  تمرکز زدایی محقق می شود، اظهار کرد: در واقع اجرای طرح آمایش سرزمینی مبتنی بر تمرکززدایی، می‌تواند سبب یکپارچه سازی امور در کشور شود.

وی با بیان اینکه مدیران استانها شناخت بهتری از مسائل دارند از این رو با بهره مندی از اختیارات بیشتر می توانند تصمیمات مناسب تری را اتخاذ کنند، ادامه داد: در واقع استعلام انجام برخی از امور از پایتخت صرفا سبب از بین رفتن زمان می شود و این مهم امری آسیب زا برای بخش های مختلف بشمار می رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عنوان مثال در روند مبارزه با بیماری کرونا مشخص شد می توان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و تفویض اختیار به مدیران استانی، امور مختلف را اداره کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم می تواند سبب کاهش هزینه ها، رفت و آمدها به تهران، کاهش آلودگی هوا و غیره شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها