يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۲۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۲ تير ۱۴۰۰
تیم ملی بسکتبال آمریکا در حضور همه ستارگان خود، در دومین دیدار تدارکاتی پیش از المپیک نیز بازی را به استرالیا واگذار کرد. آمریکا یکی از حریفان تیم ملی ایران در المپیک است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایلنا، تیم‌های ملی بسکتبال آمریکا و استرالیا امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی در دیداری تدارکاتی در لاس وگاس به مصاف هم رفتند و در پایان تیم استرالیا موفق شد تیم پر ستاره آمریکا را با نتیجه ۹۱ بر ۸۳ شکست دهد. 

این دومین شکست تیم ملی بسکتبال ایالات متحده در دیدارهای تدراکاتی خود پیش از المپیک است. آن‌ها دو روز پیش نیز در برابر نیجریه قرار گرفتند و با نتیجه ۹۰ بر ۸۷ شکست خوردند.  

این شکست‌ها نشان می‌دهد اختلاف قدرت آمریکا در بسکتبال دنیا با تیم‌های دیگر رو به کاهش است و کسب مدال طلای المپیک نیز برای این تیم کار آسانی نخواهد بود.  

تیم ملی آمریکا فردا نیز در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از المپیک توکیو، به مصاف آرژانتین خواهد رفت. 

تیم ملی بسکتبال ایالات متحده در المپیک توکیو با تیم‌های ملی ایران، فرانسه و جمهوری چک همگروه است. 

شوک به بسکتبال آمریکا در آستانه المپیک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها