أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۲۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۲ تير ۱۴۰۰
محمد میری هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد، آنها باید در دیدار هفته اخیر با اختلاف چند گل ماشین‌سازی را شکست می‌دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمد میری درباره پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: ما در حالی با یک گل پیروز شدیم که موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم باید با اختلاف چند گل ماشین‌سازی را می‌بردیم. البته باید بگویم که تیم حریف هم تلاش می‌کرد تا آخرین امیدهایش را برای ماندن در لیگ برتر زنده نگه دارد، ولی ما کاملاً مستحق برد بودیم. اگر بدشانسی نمی‌آوردیم قطعاً با نتیجه بهتری ماشین‌سازی را شکست می‌دادیم. البته آنها در دو بازی قبلی نمایش خوبی از خود مقابل سپاهان و مس رفسنجان ارائه کرده بودند.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد موقعیت این تیم در لیگ برتر و اینکه آیا شاگردان می‌توانند همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داشته باشند، تصریح کرد: ما در حال حاضر در رده چهارم قرار داریم و به نوعی می‌توان گفت همه چیز دست خودمان است. پیش‌بینی خیلی سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در پایان لیگ یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم. ما در جام حذفی نیز همچنان شانس دستیابی به سهمیه را داریم.

وی راجع به دیدار تیمش برابر سپاهان در مرحله یک چهارم مسابقات جام حذفی نیز تصریح کرد: مطمئناً بازی سختی خواهیم داشت، ولی با توجه به شرایط میزبانی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. ما می‌توانیم با سه بازی قهرمان جام حذفی شویم و جدا از این موضوع سهمیه آسیا را هم بگیریم. فکر می‌کنم اگر از سد سپاهان عبور کنیم شانس بالایی برای قهرمانی خواهیم داشت، هر چند که فکر می‌کنم بازی سختی در پیش داریم و سپاهان برای ما تیمی قابل احترام محسوب می‌شود. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب آنها را شکست داده و راهی مرحله بعد شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها