يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۲۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۲ تير ۱۴۰۰
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز (۲۲ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۱۱ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۵۷هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

قیمت سکه با کاهش بیش از ۲۵ هزار تومانی  همراه است. 

نام محصول  نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۰.۶۱۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.۴۵۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵.۶۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۵۰۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۲۵۰.۰۰۰
اونس جهانی    یک هزار و ۸۱۱ دلار و ۲۶ سنت 
طلای ۱۸ عیار    ۱.۰۵۷.۲۰۰
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها