کد خبر: ۴۸۹۲۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۲۳ تير ۱۴۰۰
مدافع جدید پاری سن ژرمن به کیلیان ام باپه توصیه کرد که در این تیم بماند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا و به نقل از اکیپ، سرخیو راموس خرید بزرگ پاری سن ژرمن در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است. راموس بعد از ۱۶ سال حضور در رئال راهی پاری سن ژرمن شد و تاکید کرد که برای فتح لیگ قهرمانان اروپا راهی این تیم شده است.

او گفت: من به هیچ وجه برای پول راهی پاری سن ژرمن نشده ام. انگیزه زیادی با پیراهن تیم جدیدم دارم. پاری سن ژرمن با ۵۱ سال اعتبار به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و من با قهرمانی در این رقابت به دنبال تاریخ سازی با باشگاه هستم.

راموس درباره ام‌باپه گفت: به ام باپه توصیه می کنم که در پاری سن ژرمن باقی بماند. برای قهرمانی در رقابت های بزرگ به بازیکنان بزرگ نیاز است و ام باپه هم یکی از آنها است. در نهایت باید تصمیم نهایی را خود ام باپه بگیرد. تاریخ می‌گوید که رئال بهترین تیم جهان است. به نظرم هر بازیکن بزرگی باید روزی حضور در رئال را تجربه کند اما در شرایط کنونی دوست دارم که ام‌باپه در پاری سن ژرمن باقی بماند. من رابطه خوبی با نیمار و ام باپه دارم و دوست دارم که با هر دو بازیکن همبازی  شوم.

راموس درباره حضور مسی در پاری سن ژرمن گفت: مسی اگر بهترین بازیکن تاریخ نباشد قطعا یکی از بزرگ ترین ها است. طبیعی است که دوست داشته باشم او راهی پاری سن ژرمن شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها