يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۲۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۳ تير ۱۴۰۰
فرار مس و افزایش شانس نساجی؛
نتایج شب دوم از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر باعث شد مس رفسنجان کاملا از ورطه سقوط نجات پیدا کند اما حکم قطعی سقوط ماشین سازی به لیگ دسته اول صادر شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، شب دوم از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد تا عملاً تنها ۳ هفته پایانی این مسابقات را در پیش داشته باشیم. معادلات در پایین جدول قدری از پیچیدگی در آمد و با توجه به پیروزی شب گذشته ذوب آهن، سقوط ماشین سازی قطعی شد و حالا این تیم حتی در صورتی که هر ۳ بازی باقی مانده خود را با نتایج پرگل هم ببرد، باز هم شانسی برای بقا ندارد.

مس رفسنجان هم با یک امتیازی که بابت مساوی با پیکان دریافت کرد، عملاً از خطر سقوط نجات پیدا کرد و حالا حتی اگر شاگردان ربیعی در هر ۳ بازی باقی مانده شکست بخورند، باز هم فصل آینده را در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

بررسی شرایط ۴ تیم در حال سقوط/ سایپا در حال خروج از جاده لیگ برتر

یکی از بازی‌های مهم دیشب، دیدار بین ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان بود. دو تیمی که خطر سقوط متوجه آنها بود و همچنان هست. در این بازی مهم و مستقیم بین دو تیم در حال سقوط، ذوب آهن دست به کار بزرگی زد و توانست نفت را در مسجد سلیمان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. گرچه این نتیجه بقای ذوب آهن را قطعی نکرد، اما شانس این تیم را نسبت به سایپا برای بقا افزایش داد. به خصوص که آنها هر ۳ دیدار بعدی خود را در اصفهان انجام می‌دهند.

دیدارهای باقی مانده تیم ذوب آهن اصفهان

هفته ۲۸؛ ذوب آهن - نساجی
هفته ۲۹؛ سپاهان - ذوب آهن
هفته ۳۰؛ ذوب آهن - مس رفسنجان

 

بررسی شرایط ۴ تیم در حال سقوط/ سایپا در حال خروج از جاده لیگ برتر

نساجی هم در دیداری نفس گیر توانست پدیده را با نتیجه یک بر صفر در قائم شهر شکست دهد. شاگردان الهامی با اینکه هنوز کاملاً از خطر سقوط فرار نکرده‌اند، اما شانس شان برای بقا در لیگ برتر بسیار افزایش یافت.

آنها برای مسجل کردن بقا کافی است تا از ۳ بازی پیش رو تنها یک امتیاز بگیرند تا قطعاً در لیگ برتر باقی بمانند. با اینکه کار نساجی در هفته بیست و هشتم سخت است و آنها باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن بروند، با این وجود باید شانس بقای این تیم را با توجه به شرایط دیگر تیم‌ها بسیار زیاد دانست.

 

دیدارهای باقی مانده تیم نساجی مازندران

هفته ۲۸؛ ذوب آهن - نساجی
هفته ۲۹؛ نساجی - استقلال
هفته ۳۰؛ گل گهر - نساجی

 

بررسی شرایط ۴ تیم در حال سقوط/ سایپا در حال خروج از جاده لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان هم با اینکه در خانه مقابل ذوب آهن شکست خورد، اما آنها هم کار نشدنی و خیلی دشواری برای بقا ندارند. شاگردان فکری ۳ بازی پیش رو دارند و کافی است از این ۳ بازی ۲ امتیاز بگیرند تا بقای آنها قطعی شود.

دیدارهای باقی مانده نفت مسجد سلیمان

هفته ۲۸؛ استقلال - نفت مسجد سلیمان
هفته ۲۹؛ نفت مسجد سلیمان - گل گهر
هفته ۳۰؛ آلومینیوم اراک - نفت مسجد سلیمان

 

بررسی شرایط ۴ تیم در حال سقوط/ سایپا در حال خروج از جاده لیگ برتر

دشوارترین کار برای بقا را تیم سایپا دارد. نارنجی پوشان تهران کار دست خودشان نیست و اگر ۱۰۰ درصد امتیازات باقی مانده را هم بگیرند، باز هم برای بقا باید چشمشان به نتایج دیگر تیم‌ها باشد. شاگردان کمالوند ۲۳ امتیازی هستند و تنها شانس بقای این تیم، عدم نتیجه‌گیری ذوب آهن، نفت و نساجی و پیروزی‌های متوالی آنهاست.

دیدارهای باقی مانده تیم سایپا

هفته ۲۸؛ گل گهر - سایپا
هفته ۲۹؛ سایپا - آلومینیوم
هفته ۳۰؛ تراکتور - سایپا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها