يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۲۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۳ تير ۱۴۰۰
پرتابگر پارالمپیکی در پرتاب نیزه به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات، بازی‌های پارالمپیک توکیو را از دست داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، حامد امیری اظهار کرد: دو هفته پیش در اردوی آمادگی لاهیجان به دلیل فشار تمرینات دچار آسیب دیدگی شدم که پس از گرفتن عکس و ام آر آی متوجه شدم که پشت بازوم پاره شده و دیگر امکان شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو را ندارم.

او گفت: برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲ سال پی در پی سختی زیادی را تحمل کردم و تحت فشار تمرینات سنگینی بودم که متاسفانه با این آسیب دیدگی تمام زحماتم از بین رفت.

این پرتابگر پارالمپیکی با بیان این که دیگر حاضر نیستم در ورزش حرفه‌ای فعالیت داشته باشم، خاطرنشان کرد: با آسیب دیدگی ایجاد شده تصمیم گرفتم بعد از ۳۰ سال از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کنم و به زندگی عادی خود برگردم.

وی در پایان هم‌چنین درباره وضعیت سهمیه خود گفت: در این زمینه کمیته ملی پارالمپیک باید تصمیم بگیرد که چه کسی را می‌تواند در پرتاب نیزه جایگزین من در پارالمپیک توکیو کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها