کد خبر: ۴۸۹۲۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۳ تير ۱۴۰۰
نماینده مردم شوش در مجلس با بیان اینکه جایگاه معلمان در سیستم آموزشی معین نیست،گفت: تسریع در تصویب لایحه رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق فرهنگیان در دستورکار قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر درباره وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: خبر مخالفت خود را با لایحه رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق فرهنگیان را تکذیب می کنم.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر لزوم اولویت قرار گرفتن آموزش و پرورش در برنامه های توسعه کشور گفت: بیش از ۱۰۰ سال از آغاز سبک جدید آموزش در ایران میگذرد اما همچنان جایگاه معلمان در سیستم آموزشی معین نیست.

وی افزود: به منظور اعتلای کرامت معلمان همچنین تبین جایگاه حقیقی این قشر زحمتکش وافزایش کیفیت آموزش در کشور لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس پیگیری شد.

نماینده مردم شوش و کرخه ضمن اشاره به نگاه ویژه مجلس به مسئله فرهنگیان افزود:با اقدام همکاران بنده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کار رسیدگی به مفاد لایحه رتبه بندی معلمان به پایان رسید و انشالله به زودی طرح لایحه رتبه بندی معلمان برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس مطرح و با موافقت بنده و همکارانم تصویب خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در آخر خاطر نشان کرد:با اجرای این طرح اغلب کاستی های و اجحافهایی که در حق معلمان و آموزش و پرورش شده است رفع خواهد شد

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها