أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۹۲۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۳ تير ۱۴۰۰
رحیمی جهان آبادی:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برگزاری همایش گروهک منافقین نشان داد شعار غربی ها در مبارزه با تروریسم بی اساس است و آنها هیچ اعتقادی به دفاع از حقوق بشر ندارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خانه ملت، جلیل رحیمی جهان آبادی به سابقه ننگین گروهک منافقین و همایش اخیر آنها در برلین اشاره کرد و گفت: اگر به گذشته گروهک منافقین نگاهی بیاندازیم جز اینکه ابزار دشمنان ایران بودند، در واقع نقش دیگری را در طول حیات ننگین خودشان ایفا نکرده اند.

 نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس افزود: گروهک منافقین بیش از 17 هزار شهروند ایرانی را ترور کردند و البته صدها جنایت دیگر را علیه ملت‌مان انجام داده اند؛ در حالی که هیچ تشکل و سازمان سیاسی با دشمن متجاوز به سرزمین خود، همدست نمی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اینکه غربی ها از گروهک منافقین استفاده ابزاری کنند و با برگزاری همایشی در برلین بخواهند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند جای تعجب ندارد چرا که در گذشته هم در کشورهایی دیگری چنین همایش های مضحکی را برگزار کرده بودند.

وی بیان کرد: افراد انگشت شماری که عضو گروهک منافقین هستند و همچنان آواره کشورها بوده اند تکلیفشان هم با خودشان مشخص نیست، زیرا نمی دانند برای چه کسی تلاش می کنند و یا اینکه رهبرشان زنده بوده یا مرده است؛ بالاخره مزدوران معروف که در طول تاریخ به عنوان مزدور علنی می جنگیدند و دست به ترور و کودتا می زدند در حقیقت می دانستند برای چه می‌جنگند، اما منافقین یکی از بی هویت‌ترین گروه‌هایی هستند که در تاریخ سیاسی خاورمیانه پدید آمده  و در حال حاضر هم ابزار دست غربی ها شده اند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: گروهک منافقین به دلیل ترس از مجازات و جنایت هایی که علیه ملت خود انجام داده اند آواره شده اند و  مورد استفاده سرویس های امنیتی غربی ها قرار می گیرند؛ لذا همایش اخیرشان هم یک نمایش بوده و هیچ حاصلی هم برای غربی ها و گروهک منافقین در پی نخواهد داشت.

رحیمی جهان آبادی تاکید کرد: گروهک منافقین دشمن ملت ایران هستند و برگزاری چنین همایش هایی نشان می دهد که غرب تمام شعارهایی که برای مبارزه با تروریسم سر می دهد بی اساس است، چرا که سازمان منافقین یکی از بی هویت ترین و بی ریشه ترین سازمان ها به شمار می رود؛ بنابراین شرایطی که این سازمان دارد درس عبرتی خواهد بود برای آنهایی که به چنین رفتارها و سازمانهایی دل بسته بودند تا به ملت و دولت ایران ضربه بزنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها