أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۳۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۳ تير ۱۴۰۰
رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری فردی که واکسن‌های تقلبی کرونا را با قیمت‌های نجومی به شهروندان می‌فروخت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۵ عدد واکسن تقلبی کرونا کشف شد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار داشت: شهروندی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، از ترس ابتلاء به ویروس کرونا، در فضای مجازی برای خرید واکسن جستجو و یک صفحه اینستاگرامی که مدعی فروش واکسن‌های کرونا با شرایط ویژه بود را مشاهده کردم و به ادمین پیام دادم پس از لحظاتی پاسخ من را داد و گفت تنها چند دقیقه زمان برای خرید باقی مانده است که بنده سریعاً مبلغ اعلامی را واریز کردم و ساعاتی بعد واکسن را تحویل گرفتم اما زمانی که برای تزریق به یکی از دوستان خود که پزشک است مراجعه کردم متوجه شدم واکسن تقلبی بوده است.

وی عنوان کرد: بررسی موضوع در اختیار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و مشخص شد، متهم با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی در فضای مجازی و سوءاستفاده از تصاویر آرشیوی تزریق واکسن اقدام به فروش داروهای غیرقابل استفاده تحت عنوان واکسن کرونا به کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌کند.

رئیس پلیس فتا ابراز داشت: با شناسایی هویت واقعی متهم و مخفیگاه وی در یکی از مناطق شمالی تهران، با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و بیش از ۳۵ عدد واکسن تقلبی کرونا از این مکان کشف شد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا و روبه رو شدن با شاکی پرونده ضمن پذیرش بزه انتسابی به فروش واکسن‌های تقلبی تحت عنوان واکسن کرونا به قیمت‌های میلیونی اعتراف کرد.

این مقام سایبری اظهار کرد: خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم بودن این اقدام، غالب این افراد نیز کلاهبردار هستند، بسیاری از این افراد اصلاً دارویی در اختیار ندارند و با یک جست و جوی ساده در فضای مجازی به اطلاعاتی دست پیدا می‌کنند و مدعی داشتن داروهای نادر هستند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها