أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۳۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۴ تير ۱۴۰۰
رزمی‌کار مرندی موفق شد رکورد بیشترین حرکات سکات‌ تراست را به نام خود ثبت و نامش در کتاب گینس ثبت کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، عقیل قارداش‌زاده رزمی‌کار مرندی استان آذربایجان‌شرقی موفق شد رکورد بیشترین حرکت اسکات تراست با یک وزنه ۴۰ پوندی رو که در کتاب رکوردهای جهان در اختیار یک ورزشکار آمریکایی بود با ۲۹ حرکت صحیح بنام خود کند. این رکورد پیش از این در سال ۲۰۱۶ با ۲۲ حرکت در گینس ثبت شده بود.

وی با حمایت کارخانجات آرد میلاد آذربایجان و پشتیبانی پرشور مردم و مسولین در مجموعه کارخانجات آرد میلاد آذربایجان رکورد خود را ثبت کرد.

‌ قارداش‌زاده پیش از این دوبار نامش را در گینس به ثبت رسانده بود و با این رکورد به عنوان دومین ایرانی است که بیشترین رکوردهای گینس را در اختیار دارد. همچنین در بین رزمی‌کاران ایرانی تنها فردیست که سه رکورد جهانی را از آن خود کرده است. عقیل قارداش‌زاده مربی و داور کونگ فو می باشد.

این رکورد با حضور اشکان دشمن‌زیاری مشاور‌ ایرانیان برای ثبت رکورد‌های جهانی انجام شد.

  ‌ دشمن‌زیاری در حاشیه این مراسم گفت: کلیه مستندات طبق روال گذشته به دفتر رکورد‌های جهانی ارسال و با تأیید نهایی دفتر رکورد‌های جهانی، ثبت خواهد شد.

 در روزهای آینده این رکورد در سایت رکورد‌های جهانی قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها