أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۳۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۲۴ تير ۱۴۰۰
گفت‌وگو/
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: ما از روز اول اعلام کردیم که پزشکان مطب‌های فعال واکسینه می‌شوند اما بعد به این نتیجه رسیدیم که شاید بسته بودن تعدادی از مطب پزشکان به دلیل واکسینه نشدن آن‌ها باشد و به همین دلیل اعلام کردیم که هر فردی را دارای کد نظام پزشکی است، را واکسینه می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، با آغاز واکسیناسیون در کشور پزشکان و کادر درمان اولین گروهی بودند که واکسینه شدند و علیرغم اینکه همه مردم از انجام این کار خرسندند، اما یکی از انتقاداتی که به آن دارند این است که علاوه بر پزشکانی که در از ابتدای شیوع کرونا مشغول فعالیت هستند و در خط اول مبارزه با این بیماری حضور دارند، به آن دسته از پزشکانی که به دلیل شیوع کووید ۱۹ مطب خود را بستند هم واکسن تزریق شده است.

حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در گفت‌وگو با میزان در این خصوص توضیح داد: این امر امکان پذیر نبود که پزشکان را بر اساس فعالیت خود تقسیم بندی تقسیم بندی کنیم و با وجود اینکه ما از روز اول اعلام کردیم که پزشکانی که مطب‌فعال دارند، واکسن تزریق می‌شوند، اما بعد به این نتیجه رسیدیم که شاید بسته بودن تعدادی از مطب پزشکان به دلیل واکسینه نشدن آن‌ها باشد و به همین دلیل اعلام کردیم که هر فردی که دارای کد نظام پزشکی است را واکسینه می‌کنیم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: این امر موجب شد که مطب‌ها و دندانپزشکی‌هایی که به دلیل شیوع کرونا غیر فعال شده بودند، مجددا فعالیت خود را آغاز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها