أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۳۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۵ تير ۱۴۰۰
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خطاب به فرماندار مشگین‌شهر:
روز گذشته در حاشیه افتتاح پروژه های مشگین شهر صحبت های امام جمعه اردبیل مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های گردشگری و کشاورزی شهرستان مشگین شهر صحبت های امام جمعه اردبیل مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

 این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در اردبیل آیت الله سید حسن عاملی و فرماندار مشگین شهر برگزار شد. در ابتدای این مراسم فرماندار مشگین شهر طی یک اقدام نمایشی سالروز تولد رهبر انقلاب را به نماینده ولی‌فقیه در این استان تبریک گفت.


آیت الله سید حسن عاملی در واکنش به این اقدام اظهار داشت: آقای فرماندار! بجای اینکه ولادت رهبر را به من‌ تبریک بگویی، وظیفه ات را انجام بده!



نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خطاب به فرماندار مشگین‌شهر گفت: بلای کربلا را بر سر سرمایه‌گذاران آوردی، یک سال است این آقا (سرمایه‌گذار) را معطل کردی حالا داری تبریک میگی!

 امام جمعه اردبیل در این مراسم با قدردانی از حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان بیان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانستند در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری کنند و از اینکه تقبل کرده و این شهرستان را انتخاب کردند کمال تشکر را دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها