أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۳۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۶ تير ۱۴۰۰
فرهاد مجیدی درحالی که دو ماه قبل در لیگ به پرسپولیس و گل محمدی باخته بود، در اظهارنظری جنجالی بعد از پیروزی جالب استقلال درجام حذفی مقابل رقیب سنتی اعلام کرد من به پرسپولیس نمی‌بازم!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال از پیروزی تیمش در دربی ۹۶ که منجر به صعود استقلال به جمع چهار تیم مرحله نهایی جام حذفی شد، خوشحال است. سرمربی استقلال این برد را مدیون تلاش بازیکنان استقلال می‌داند. او که از مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال به ستوه آمده اعتقاد دارد اگر این مشکلات برای فصل بعد برطرف شود، تیمش می‌تواند شرایط بهتری را درلیگ تجربه کند. سرمربی استقلال در همین راستا می‌گوید: «به هواداران می‌گویم واقعا باید قدر این بازیکنان را بدانند، اگر شاکله این تیم حفظ شود، و مشکلات مدیریتی اسفناک کنار برود قول می‌دهم استقلال می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.» مجیدی درعین حال که از نحوه عملکرد فغانی راضی است، درباره اینکه چه جمله‌ای می‌تواند درباره تقابل با پرسپولیس داشته باشد، گفت: «من هیچ وقت به پرسپولیس نمی‌بازم!» مجیدی درحالی این جمله را به زبان آورد که درست دو ماه قبل از دربی ۹۶ به رقیب سنتی در لیگ برتر باخته بود.

سرمربی استقلال درباره پاداش‌هایی که به بازیکنان می‌دهد نیز این توضیح را داد: «در این ۷ بازی ۶ مسابقه را برنده شده‌ایم و یک بازی به تساوی کشیده شد دوستان بسیار خوبی داشتم که در این امر به من کمک کردند. آن‌ها عاشق استقلال هستند و دوست ندارند به اینستاگرام و یا سر تمرین بیایند. فقط به عشق استقلال به من کمک می‌کنند. مطمئن باشید برای بازی بعدی این پاداش را دو برابر می‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها