يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۳۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۶ تير ۱۴۰۰
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام ربانی را به نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام ربانی را به نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیدحسن ربانی دامت توفیقاته
با توجه به پایان یافتن مأموریت جناب حجت‌الاسلام تقوی در وزارت جهاد کشاورزی و با تقدیر از خدمات ایشان، جنابعالی را که بحمدالله از سوابق مدیریت جهادی و کارآمد برخوردار می باشید به نمایندگی در آن وزارت منصوب میکنم. شرح وظائف قانونی در احکام مربوطه آمده است. امید است با نشاط کاری و ابتکاری که در جنابعالی هست حضور جنابعالی به پیشرفت مطلوب امور کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها