يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۳۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۶ تير ۱۴۰۰
سرمربی جدید یوونتوس به جذب مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن علاقه دارد و شخصا با او تماس گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 و به نقل از باشگاه خبرنگارانفوت میرکاتو، آلگری در بازگشت به یوونتوس به دنبال تقویت تیم در تابستان است.

یکی از پست‌هایی که یوونتوس در آن نیاز به جذب بازیکن دارد مهاجم نوک است. گزینه مورد علاقه آلگری برای این پست مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن است تا جایی که سرمربی یووه با این بازیکن تماس گرفته تا نظر و وضعیت او را برای بازگشت به سری A جویا شود.

سایت فوتبال ایتالیا هم نوشت که واندا همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی به بازگشت این بازیکن به سری A و حضور در یوونتوس علاقمند است و همین باعث شده است تا احتمال حضور او در بیانکونری‌ها بسیار زیاد باشد.

ایکاردی بعد از درخشش در اینتر بود که راهی پاری سن ژرمن شد اما او در این تیم نتوانسته که انتظار را برآورده کند.

در قرارداد بین اینتر و پاری سن ژرمن آمده است که چنانچه تیم پاریسی ایکاردی را به یک باشگاه ایتالیایی بفروشد باید ۱۵ میلیون یورو به اینتر پرداخت کند که این هم در نوع خود جالب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها