يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۳۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۶ تير ۱۴۰۰
مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) ۴ مرداد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت سازمان لیگ، امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی اظهار داشت: مراسم قرعه کشی مسابقات نیمه نهایی جام حذفی روز دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ در سازمان لیگ و با حضور نمایندگان باشگاه های صعود کرده به این مرحله برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر تیم های استقلال، فولاد خوزستان و گل  گهرسیرجان به نیمه نهایی صعود کرده اند و آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز شنبه  ۲ مرداد بین تیم های ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد برگزار می شود. طبق اعلام قبلی مسابقات نیمه نهایی و فینال جام حذفی در روزهای ۱۳ و ۱۸ مرداد برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها