أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۴۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۸ تير ۱۴۰۰
ربیعی سخنگوی دولت گفت که تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

به گزارش پایگاه 598، ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که آیا درباره تعطیلی سه روزه تهران و کرج تصمیم بر تعطیلی سه روزه گرفته شده است یا خیر؟ اعلام کرد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

وی افزود: بنابراین این مصوبه تردد از این استان‌ها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیر‌ها بازگردانده خواهند شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهر‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها