يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۵۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۸ تير ۱۴۰۰
رئیس اتاق اصناف تهران:
رئیس اتاق اصناف تهران از تعطیل شدن بازار بزرگ تهران از فردا به مدت ۶ روز خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از  شبکه خبر، قاسم نوده فراهانی گفت: بازار تهران طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط قرمز کرونایی تعطیل است و در ۶ روز آینده نیز تعطیل خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: امیدواریم بانک‌ها نیز در این ایام تعطیل اعلام شوند که بازاریان با خیال راحت واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند.

تعطیلی مجدد بازار بزرگ تهران در حالیست که از هفته گذشته بازار تهران باز بوده و کسبه هیچ اعتنایی به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نداشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها