يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۵۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۹ تير ۱۴۰۰
سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجرد لرستان گفت: زدن واکسن تعداد مبتلایان و مرگ و میر را صفر نمی‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، امین ثروتی در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و تعداد بستری‌ها روز گذشته در شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: ۹۲ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان ایت‌الله العظمی بروجردی(ره) بستری هستند که از این تعداد چهار نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و یک نفر به دستگاه وصل است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد فوتی‌ها نسبت به پیک قبل کاهش داشته که این مهم دلایل مختلفی داشته است.

ثروتی اضافه کرد: یکی از این دلایل این است که احتمالا از هفته‌های آینده میزان مرگ و میر بالا برود و یکی دیگر از دلایل انجام واکسیناسیون برای جمعیت هدف است.

وی بیان کرد: با انجام واکسیناسیون برای جامعه هدف آمار مرگ و میر در سنین پایین‌تر اتفاق می‌افتد، سرعت انتقال این بیماری حتی در مدت چند ساعت هم صورت می‌گیرد و علائم نشان می‌دهد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجرد ادامه داد: واکسیناسیون در شهرستان با حداکثر ظرفیت در حال انجام است و باید ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند که آمار مبتلا و مرگ و میز پایین بیایید.

ثروتی اظهار کرد: حتی زدن واکسن تعداد مبتلایان و مرگ و میر را سفر نمی‌کند و باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها