يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۵۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۹ تير ۱۴۰۰
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: به منظور مدیریت خشکسالی و جبران کمبود منابع آب استان خوزستان، پنجاه درصد اعتبارات مصوبه هیات وزیران به مبلغ ۵۷۵ میلیارد تومان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: به منظور مدیریت خشکسالی و جبران کمبود منابع آب استان خوزستان، پنجاه درصد اعتبارات مصوبه هیات وزیران به مبلغ ۵۷۵ میلیارد تومان پرداخت شد.

امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و تنش‌های آبی این استان از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به دستگاه‌های اجرایی پرداخت شد.

وی ابراز امیدواری کرد با تزریق این مبلغ شاهد کاهش مشکلات ناشی از کم آبی شهروندان عزیز این استان باشیم.

حاجتی افزود: این مبلغ به منظور کاهش اثرات خشکسالی و آبرسانی به عشایر و روستاییان، مقابله با تنش آب شرب، کشاورزی و منابع طبیعی، لایروبی کانال‌ها از محل بودجه تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها