يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۷۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعتراضات مردمی امروز نتیجه سوء مدیریت‌ها و فرصت‌سوزی‌ها در ۸ سال گذشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از نماینده، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات اخیر مردمی و ناآرامی های صورت گرفته در جریان این اعتراضات در خوزستان و الیگودرز گفت: این اعتراضات مردمی نتیجه فرصت‌سوزی‌ها و سوء مدیریت‌ها در ۸ سال گذشته است.

وی افزود: در ۸ سال گذشته ما شاهد بودیم که متاسفانه از فرصت‌های موجود در کشور درست استفاده نشد و توجه چندانی به مسائل زیربنایی توسط دولت صورت نگرفت. 

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اعتراض حق مردم است اما مردم هوشمند و فهیم باید مراقب باشند تا اعتراضات آنها زمینه را برای سوءاستفاده بدخواهان و دشمنان کشور و نظام فراهم نکند و در صفوف بهم پیوسته آنها نفوذ نداشته باشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: هم مردم باید مراقب باشند که اعتراضات آنها زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم نکند و هم خویشتنداری مردم نباید باعث شود تا مسئولان وظیفه خود را برای رفع مشکلات مردم فراموش کنند.

وی افزود: دولت سیزدهم بنا دارد تا استانداران ویژه برای استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان در نظر بگیرد و همین مسئله باعث می‌شود تا آنها بتوانند با توجه به شرایط ویژه‌ای که برایشان در نظر گرفته شده، و با حضور در هیات دولت مشکلات خود را به گوش مسئولان ارشد دولتی برسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها