أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۷۵۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
پخش سریال گاندو ۲ از روز پنجشنبه ۳۱ تیر در جدول پخش شبکه ۳ سیما قرار گرفت تا پس از توقف پخش این سریال در نوروز ۱۴۰۰ علاقه‌مندان بتوانند مجدداً آن را دنبال کنند.

به گزارش پایگاه 598، سریال گاندو ۲ که پخش آن از نوروز ۱۴۰۰ متوقف شده بود، مجددا از روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ و به صورت ناگهانی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

 

ساعت پخش سریال گاندو دو از شبکه سه سیما:

 

زمان پخش سریال گاندو از شبکه ۳ سیما هر شب راس ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه است و این سریال در ۴۰ قسمت هر شب از تلویزیون پخش می‌شود.


اگرچه ۱۳ قسمت اول سریال گاندو دو قبل از انتخابات ۱۴۰۰ پخش شده بود، اما به دلیل فاصله ایجاد شده شبکه سه تصمیم گرفته تا پخش سریال گاندو را از قسمت اول کلید بزند.

 

ساعت پخش تکرار سریال گاندو ۲ از شبکه سه سیما:


زمان پخش تکرار سریال گاندو دو در دو نوبت از شبکه سه انجام خواهد شد. تکرار اول سریال گاندو ساعت ۲ بامداد و در دومین نوبت بازپخش این سریال ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز بعد انجام می‌شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها