أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۷۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
استاد دانشگاه کربلا در نشست مشترک موکب داران مشهد و کربلا:
حجت‌الاسلام‌ سید ضیاء الصافی، از اساتید دانشگاه کربلا و مسئول شعبه کربلای بنیاد بین‌المللی اربعین خطاب به موکب‌داران گفت: مبادا به خاطر بیماری کرونا، زائران را از حضور در کنگره عظیم اربعین بترسانیم و باید خودمان را برای پذیرایی از زائران اربعین آماده نماییم.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، نشست مشترک موکب داران مشهد و کربلا شب گذشته در مشهد مقدس برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌ سید ضیاء الصافی، از اساتید دانشگاه کربلا و مسئول شعبه کربلای بنیاد بین‌المللی اربعین خطاب به موکب‌داران گفت: مبادا به خاطر بیماری کرونا، زائران را از حضور در کنگره عظیم اربعین بترسانیم و باید خودمان را برای پذیرایی از زائران اربعین آماده نماییم.

ایشان با اشاره به علاقه و دوستی شدید میان دو ملت ایران و عراق گفت: در سال گذشته که زائران ایرانی در این زیارت میلیونی غایب بودند، عزیزان عراقی به همان اندازه که از شهادت امام حسین علیه‌السلام ناراحت بودند، از غیبت برادران ایرانی خود ناراحت و اندوهناک شدند و به نیابت از آن‌ها به زیارت رفتند.

مبادا به خاطر کرونا، زائران را از حضور در اربعین بترسانیم

گفتنی است سال گذشته همزمان با فراگیری شیوع ویروس کرونا، مرزهای ایران و عراق بر روی خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله بسته شد و زائران حسینی از حضور در این مراسم بازماندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها