يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۸۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف ونزوئلا رفت و توانست حریف خود را شکست دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس از توکیو، تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو از ساعت 4:30 در سالن آریاکه‌ آرنا به مصاف ونزوئلا رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 18 به سود شاگردان ولادیمیر آلکنو قرار گرفت.

سعید معروف، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور، مهدی مرندی و امیر غفور بازیکنانی بودند که کار را برای تیم ملی کشورمان در این مسابقه آغاز کردند. ونزوئلا هم بازی را با ترکیب امرسون الکساندر، ژوزه وردی، رونالد دنیل، ویلنر انریکه، ادسون آلبرتو، آرماندو فرناندو و هکتور ماتا شروع کرد.

سید محمد موسوی از جمله بازیکنانی بود که در این مسابقه در ترکیب ایران قرار نگرفت. در ست نخست تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی در دفاع روی تور داشت و با استفاده از توپ‌های برگشتی توانست اختلاف چشم‌گیری را حریف خود ایجاد کند. آرمان صالحی، لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان در اواخر ست نخست جایگزین میثم صالحی شد تا در پست دریافت کننده ایفای نقش کند. ست نخست در نهایت با نتیجه 25 بر 17 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

برتری در ست دوم هم با ایران بود. اگرچه در لحظاتی از بازی ونزوئلایی‌ها موفق به کسب 4 امتیاز متوالی هم می‌شدند، اما اختلاف دو تیم به قدری بود که خطری ایران را تهدید نمی‌کرد. در این ست هم دفاع روی تور ایران و توپ‌گیری عقب زمین خوب بود. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شد.

 در ست سوم کار کمی برای ایران سخت شد و ونزوئلایی‌ها توانستند از ایران پیش بیفتند، اما برتری آنها تداوم چندانی نداشت و در امتیاز 16 بر 14 تیم ایران توانست از حریف پیش بیفتد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 18 به سود ایران تمام شد تا شاگردان آلکنو دومین پیروزی خود در این دوره از مسابقات المپیک را دشت کنند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد لهستان عبور کند و ونزوئلا هم در نخستین دیدار با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شده بود.

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو روز چهارشنبه 6 مردادماه از ساعت 4:30 مقابل کانادا قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها