کد خبر: ۴۸۹۸۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
در دومین رویداد نونمایی؛
پارک فناوری پردیس دومین رویداد نونمایی را در تاریخ ۱۱ مرداد سال ۱۴۰۰ با معرفی ۳ محصول فناورانه در حوزه علوم شناختی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان بیش از ۲۵۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان باشد.

شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری‌های روز دنیا، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی و ... به بازار عرضه کنند که هرکدام جایگزین نمونه‌ خارجی و یا رفع‌کننده نیاز‌های جامعه است.

پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار این محصولات و با هدف معرفی بیشتر و بهتر محصولات به جامعه، رویداد نونمایی را برگزار می‌کند. در این رویداد که ۱۱ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود سه محصول « گجت هوشمند مدیریت فردی با کاربرد در حوز‌های نورومارکتینگ، منابع انسانی، سلامت محیط کار و روانشناسی، فیورگجت با کاربرد در پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن، دستگاه الکتروانسفالوگراف و الکترومایوگراف جهت ثبت و نمایش فعالیت مغز، عصب و عضله» معرفی شده و امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیشتر وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور انجام هماهنگی‌های لازم، مراتب حضور از طریق شماره‌تماس ۲۸۴۲۹۷۰۹ به دبیرخانه اجرایی رویداد (شرکت نوروبیز) اطلاع داده و فرایند ثبت نام را انجام دهند. اطلاعات بیشتر در وب‌گاه رویداد به آدرس www.nonamayi.ir موجود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها