يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۰۰۷
زمان انتشار: ۰۱:۲۷     ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
از آنجایی که همکاران ما هیچ امیدی در این خصوص که یک اتفاق جدید بیفتد، ندارند مگر اینکه مردم پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند، ما خود را برای سهمگین شدن این امواج آماده کردیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، سعید نمکی وزیر بهداشت بیان کرد: ویروس دلتا هم سرایت پذیری و هم قدرت بیماری‌زایی بیشتری دارد و همکاران ما در حال حاضر بسیار تحت فشار هستند و این در حالی است که متاسفانه پروتکل‌ها اصلا رعایت نمی‌شود و جاده‌ها باز هستد، شهر شلوغ و رفت‌و‌آمد‌های بی رویه هم زیاد است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به اینکه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها هر روز بر فشار کادر درمان افزوده می‌شود، متذکر شد: از آنجایی که همکاران ما هیچ امیدی در این خصوص که یک اتفاق جدید بیفتد، ندارند مگر اینکه مردم پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند، ما خود را برای سهمگین شدن این امواج آماده کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها