أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۰۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
تیم ملی بسکتبال با متحمل شدن سومین شکست در مرحله مقدماتی بازی های المپیک به کار خود در این بازی ها پایان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، مسابقات بسکتبال بازی های المپیک ۲۰۲۰ امروز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و فرانسه از گروه A پیگیری در سال "سوپر آرنا" توکیو پیگیری شد.

تیم ملی بسکتبال ایران با ترکیب محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی رقابت امروز برابر فرانسه را آغاز کرد.

ایوان فورنیه، رودی گوبرت، نیکولاس باتوم، یابوسله و ناندو دوکواو که بازیکنانی بودند که در ترکیب اولیه فرانسه قرار داشتند.

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و فرانسه در پایان چهار کوارتر با برتری ٧٩ بر ٦٢فرانسوی ها به پایان رسید. آنها در کوارترهای اول، دوم و چهارم پیروز شدند و نتیجه کوارتر سوم را به ایران واگذار کردند.

نتیجه کامل دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و فرانسه به این شرح است:

ایران ٧٩ - فرانسه ٦٢

کوارتر اول: ٢٢ بر ١٧ (فرانسه)
کوارتر دوم: ٢٢ بر ١٠ (فرانسه)
کوارتر سوم: ٢٠ بر ١٦ (ایران)
کوارتر چهارم: ١٧ بر ١٥

این برای دومین بار بود که تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل فرانسه قرار می گرفت، اولین تقابل دو تیم در جام جهانی ٢٠١٤ اسپانیا انجام شد که طی آن ملی پوشان کشورمان متحمل شکست شدند.

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی نتیجه دیدار امروز برابر فرانسه را واگذار کرد که طی دو دیدار قبل مقابل کانادا و آمریکا هم متحمل شکست شده بود. بدین ترتیب ملی پوشان کشورمان بدون برد و با ٣ امتیاز در رده آخر گروه اول مسابقات بسکتبال المپیک قرار گرفت و از صعود به مرحله دوم بازماند.

فرانسوی ها هم با پیروزی در دیدار امروز صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها