أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۰۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: تبعات گرانی‌های اخیر اجناس و کالاها قطعاً برای دولت آینده می‌ماند و این موضوع می‌تواند مشکلات و سختی‌هایی را برای آیت‌الله رئیسی و اعضای کابینه‌اش به وجود آورد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از نماینده، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی‌های اخیر کالاهای اساسی اظهار داشت: متأسفانه گرانی‌های اخیر مشکوک است و دولت بازار را رها کرده و عملاً نظارتی وجود ندارد ضمن اینکه شاهد عدم برنامه‌ریزی دولت برای کنترل قیمت‌های اجناس و کالاهای اساسی هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون ما شاهد قیمت‌های متفاوت روزانه و حتی گران شدن کالاها به صورت ساعتی هستیم در حالیکه اسفند سال ۹۹ و قبل از عید نوروز، رئیس جمهور به صراحت اعلام کرده بود که اگر چیزی می‌خواست گران شود تا حالا شده  است لذا دستور دادم تا پایان فعالیت دولت و چند ماه عمر این دولت چیزی گران نشود، اما از فردای همان روز بعد از سخنان روحانی تا به امروز اجناس و ارزاق عمومی بارها گران شده و دولت هم هیچ واکنشی را نشان نداده است و نظارت و ساماندهی هم در ا ین  مورد وجود ندارد.

حدادی گفت: تبعات گرانی‌های اخیر قطعاً برای دولت آینده و وزارتخانه‌ها است و به نظر می‌رسد که این موضوع می‌تواند مشکلات و سختی‌هایی را برای آیت‌الله رئیسی و اعضای کابینه‌اش به وجود آورد.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس تأکید کرد: معمولاً دولت‌های مستقر سعی می‌کنند بازار را در هفته‌های پایانی آرام کنند تا پاستور را دولت بعدی بدهند، اما دولت حسن روحانی تلاش کرده که آیت‌الله رئیسی را در بدو ورودش به پاستور دچار مشکل کنند، ولی طعاً دولت انقلابی در کنار مجلس انقلابی و با کار جهادی و برنامه‌ریزی ویژه و نظارت‌های میدانی تحول بزرگی را در کشور ایجاد خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها