يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۱۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
آحرین جلسه هیئت دولت دوازدهم؛
رئیس جمهور با بیان اینکه اگر جنگ تحمیلی اقتصادی نبود روند موفقیت‌ها را ادامه می‌دادیم، گفت: اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و طلب عفو می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در آحرین جلسه هیئت دولت دوازدهم گفت: آنچه واقعیت بود به مردم گفتیم البته بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم و از نظر من نمی‌شد آن‌ها را بگوییم به دلیل اینکه آن‌ها را مفید نمی‌دانستم و می‌ترسیدم یک هدف بسیار بلندی که همه باید دنبال کنیم و آن وحدت ملی است، صدمه ببیند.

رئیس جمهور بیان داشت: مردم به خوبی آگاهی دارند که شرایط این دولت در ۴ سال اول با ۴ سال دوم یکسان نبود، در ۴ سال اول از از لحاظ داخلی، بین‌المللی، سرمایه اجتماعی، امید مردم به آینده شرایط بهتری داشتیم، ولی در ۴ سال دوم شرایط کمی متفاوت بود.

وی با اشاره به اینکه در ۴ سال اول در دوران تعامل با جهان بودیم گفت: به خودمان کاملاً اطمینان داشتیم که حریف قدرت‌های بزرگ در مذاکره هستیم و یک در میلیون هم تردید نداشتم که در مذاکره با جهان شکست نمی‌خوریم و شکست نخوردیم و دیدید که با دیپلمات‌ها و حقوقدان‌های توانمند در مقاطع حساس به پیروزی رسیدیم و آثار این پیروزی‌ها را شاهد بودید.

روحانی ضمن اشاره به اینکه اگر جنگ تحمیلی اقتصادی نبود روند موفقیت‌ها را ادامه می‌دادیم، گفت: در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی واردات ۲ هزار و  ۵۰۰ نوع کالا از جمله خودرو را ممنوع کردیم و نتیجه این ممنوعیت واردات، گرانی این کالا‌ها بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر جنگ تحمیلی اقتصادی نبود روند موفقیت‌ها را ادامه می‌دادیم، افزود: اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و طلب عفو می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها