أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۴۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
همزمان با انتشار اخباری مبنی بر نایاب شدن داروی رمدسیویر که در بهبود حال بیماران مبتلا به کرونا موثر است تصویری از صف‌ طولانی مردم برای دریافت رمدسیویر در داروخانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از برترین‌ها: همزمان با انتشار اخباری مبنی بر نایاب شدن داروی رمدسیویر که در بهبود حال بیماران مبتلا به کرونا موثر است تصویری از صف‌ طولانی مردم برای دریافت رمدسیویر در داروخانه‌ها منتشر شده است.

در همین رابطه دکتر مسعود مردانی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی و عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به بازار سیاه رمدسیویر و اهمیت تاثیر آن در بهبود حال بیماران مبتلا به کرونا گفته: برخی سودجویان مدعی تامین این دارو از داروخانه‌ها هستند که باید این ادعا بررسی شود.

صف‌کشی مردم برای دریافت داروی رمدسیویر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها