أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۴۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
سخنگوی شورای نگهبان گفت: دلایل عدم احراز صلاحیت آقای علی لاریجانی به ایشان اعلام شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان گفت: دلایل عدم احراز صلاحیت آقای علی لاریجانی به ایشان اعلام شده است.

طحان نظیف در پاسخ به سوالی در رابطه با اعلام دلایل رد صلاحیت به کاندیداها گفت: بعضی افراد به شورای نگهبان مراجعه کردند و بعضی هم غیر از مراجعه حضوری پاسخ گرفتند و شورای نگهبان هر پاسخی داشته باشد اعلام می‌کند و تا این‌جا هم اعلام شده اما این‌که دلیل عدم احراز چه بوده چون رای مخفی بوده ما هم نمی‌دانیم و دلیل عدم اعلام عمومی دلایل رد صلاحیت‌ها نیز این است که منع شرعی و قانونی داریم نمی‌توانیم آن‌ها را اعلام کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره درخواست علی لاریجانی برای شفاف‌سازی دلایل رد صلاحیتش نیز گفت: مواردی را که آقای لاریجانی درخواست دادند به ایشان منعکس شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها