يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۴۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
مامور کلانتری ۱۰۳ گاندی با اصابت دو گلوله از سوی سارقان منزل به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته مأمور کلانتری ۱۰۳ گاندی در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

پیگری خبرنگارانتظامی فارس حاکی از این است که حوالی ساعت ۲۱ ماموران کلانتری گاندی تهران در حال گشت زنی در محله جردن متوجه رفتارهای مشکوک فردی شده که پس از رویت مامورین اقدام به فرار کرده و مامور گشت به صورت پیاده دنبال فرد مشکوک می‌رود.

فرد مذکور خود را به یک دستگاه وانت رسانده و متواری می شود و مامور گشت نیز سریعا خودش را به قسمت بار وانت رسانده و پس از طی مسافتی خودرو را متوقف کرده و با راننده خودرو درگیر شده که ناگهان همدستان سارق با خودروی دیگری به سمت مامور پلیس تیراندازی کردند.

براساس این گزارش «استواردوم یاسر طاهری» پس از اصابت دوگلوله به بیمارستان منتقل شده که بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

روحش شاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها