يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۴۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
با پخش قسمت‌های قبلی سریال «گاندو ۲»، پخش قسمت‌های جدید این سریال از امشب، شنبه ۱۶ مرداد از شبکه سه سیما آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، پخش سریال گاندو ۲ در فروردین امسال متوقف و قرار بر این شد تا ادامه پخش آن به بعد از انتخابات ۱۴۰۰ موکول شود. از ۳۱ تیر ماه پخش مجدد ۱۳ قسمت ابتدایی گاندو ۲ از شبکه ۳ سیما از سر گرفته شده است. قسمت چهاردهم این سریال که اولین قسمت جدید است، امشب پخش خواهد شد.

 

ساعت پخش قسمت‌های جدید سریال گاندو ۲ همانند سایر قسمت‌ها ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود.

 

زمان پخش تکرار سریال گاندو دو در دو نوبت از شبکه سه انجام خواهد شد. تکرار اول سریال گاندو ساعت ۲ بامداد و در دومین نوبت بازپخش این سریال ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز بعد انجام می‌شود.

 

منبع: صدا و سیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها