أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۰۴۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
استاندار خراسان رضوی بیان کرد؛
استاندار خراسان رضوی گفت: از سوی ستاد کرونا به همه استان‌ها ابلاغ شده که تا اطلاع بعدی هیچ استانی مجوزی برای ورود به خراسان رضوی صادر نکند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی با بیان این‌که وضعیت مشهد با همه شهرهای استان متفاوت است، اظهار کرد: هم‌اکنون طبق آماری که داده شد، بیش از ۷۰ درصد مشکلات ما از نظر بیماران سرپایی، بستری‌های جدید و فوتی‌ها در شهر مشهد است.

وی با اشاره به این‌که باید تمرکز ویژه‌ای در شهر مشهد داشته باشیم، افزود: حتماً فرماندار مشهد در بحث نظارت بر رعایت پروتکل‌ها باید همچنان به مانند قبل حضور داشته باشد و این امر باید تشدید شود.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر این‌که همه دستگاه‌های دارای مسئولیت در موضوع نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید وارد شوند، گفت: نیاز است تا در خصوص میزان ظرفیت‌های مراکز درمانی اعم از تخت‌های بستری و تجهیزات، پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد تا به سرعت اجرایی شود.

وی با بیان اینکه همه ساختار دانشگاه علوم پزشکی باید در راستای مقابله با کرونا قرار بگیرد، تصریح کرد: اجرای تمامی مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باید مورد توجه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد و مراکز ۱۶ ساعته که مسئولیت پذیرش بیماران کرونایی را دارند، ۲۴ ساعته شوند.

معتمدیان با اشاره به نزدیک شدن ایام عزاداری ماه محرم و لزوم رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این مقطع زمانی، خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌ای را کمیته امنیتی وزارت کشور ارسال کرده است و همه برنامه‌ها مشخص شده، در این راستا مسئولیت اجرا در ایام محرم بر عهده سازمان تبلیغات و مسئولیت نظارت بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی است که طبیعتاً نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها نیز همکاری خواهند داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواستی که از ستاد ملی مقابله با کرونا داشتیم، به همه استان‌ها ابلاغ شده که تا اطلاع ثانوی، هیچ استانی مجوزی برای ورود به خراسان رضوی صادر نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها