أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۰۴۶۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
نکونام مچ مجیدی را خواباند؛
تیم فولاد خوزستان با شکست استقلال تهران قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی شدبه گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در چارچوب دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در وقت‌های  معمول و اضافه با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و ضربات حساس پنالتی قهرمان جام حذفی را مشخص کند.

 

 

فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی شد

وریا غفوری پشت اولین ضربه پنالتی استقلال قرار گرفت و این ضربه را تبدیل به گل کرد. سیدمهران موسوی نخستین ضربه پنالتی فولاد را به ثمر رساند که رشید مظاهری آن را مهار کرد، اما بیژن حیدری داور مسابقه حکم به تکرار آن داد که تبدیل به گل شد.

فرشید اسماعیلی دومین زننده ضربه پنالتی برای استقلال بود که پنالتی خود را از دست داد، اما زبیر نیک‌نفس پنالتی فولاد را به تور دروازه استقلال چسباند.

مهدی مهدی‌پور زننده سومین پنالتی استقلال بود که آن را تبدیل به گل کرد. ساسان انصاری نیز پنالتی فولاد را تبدیل به گل کرد.

در ادامه ضربه داریوش شجاعیان توسط محسن فروزان مهار شد و احمد عبدالله‌زاده ضربه پنالتی فولاد را تبدیل به گل کرد.

به این ترتیب تیم فولاد خوزستان موفق شد با شکست 4 بر 2 استقلال قهرمان جام حذفی لقب بگیرد.

فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی شد

فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی شد

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها