يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۴۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش تخلف از اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس و معرفی متخلفین از اجرای قانون به قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی،با اشاره به جلسه اخیر اعضای کمیسیون با «علی‌اکبر صالحی»، رئیس سازمان انرژی اتمی و انتشار نظر کمیسیون درباره این جلسه، گفت: «مطلع شدیم سازمان انرژی اتمی کشور، درباره نظر کمیسیون اصل 90 در ارتباط با جلسه اخیر کمیسیون با رئیس این سازمان، بیانیه‌ای صادر کرده است که با توجه به سابقه کاری آقای صالحی در دولت‌های قبل، انتظار می‌رفت رئیس سازمان انرژی اتمی با توجه به اطلاعی که از محتوای جلسه داشتند، انجام تکالیف قانونی سازمان را در دستور کار قرار دهند».

وی افزود: سازمان انرژی اتمی باید بداند اتهام‌زنی به کمیسیون نه مسیر فنی و کارشناسی کمیسیون را تغییر می‌دهد و نه تخلفات سازمان انرژی اتمی در نقض قانون اقدام راهبردی را توجیه می‌کند. پاسخ سیاسی حول نظر فنی کمیسیون اصل 90، حکایت از آن دارد که دست آقای صالحی و همکارانشان در سازمان انرژی اتمی در زمینه پاسخ به مسائل فنی در اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها بسته است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس بیان کرد: با توجه به جلسات متعدد کارشناسی، از نظر این کمیسیون، تخلف سازمان از قانون اقدام راهبردی محرز است و به‌زودی با تکمیل کارهای کارشناسی، گزارش آن در نشست علنی مجلس قرائت خواهد شد و به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند و متخلفین از اجرای قانون به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها