يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۵۵۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
پیراهن شماره ۳۰ بر تن لئو؛
ستاره آرژانتینی پیشین تیم فوتبال بارسلونا یک روز پس از وداع با هواداران آبی اناری به تیم پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن لیونل مسی به تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، خیلی زود به حقیقت پیوست و باشگاه فرانسوی در آخرین ساعت سه‌شنبه شب، اعلام کرد که ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا پای برگه قرارداد دو ساله خود با تیم پایتخت فرانسه را امضا کرده تا پس از 21 سال حضور در باشگاه بارسلونا، در سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش، بازی با پیراهنی جز بارسلونا را هم تجربه کند.

لیونل مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست + عکس

قرارداد مسی با ‌PSG دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم است که به این ترتیب امکان دارد او تا 37 سالگی در پارک دو پرنس بماند.

لیونل مسی در اولین اظهاراتش پس از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن گفت: من برای آغاز یک دوره جدید در دوران بازیگری‌ام در پاریس بسیار انگیزه و اشتیاق دارم. باشگاه و رویکردش، دقیقاً مطابق اهدافی است که من دنبال می‌کنم. می‌خواهم تمام تلاشم را انجام دهم تا برای این باشگاه و هوادارانش افتخارات بزرگی کسب کنم. بی‌صبرانه منتظر رفتن به پارک‌دوپرنس و بازی در آنجا هستم.

لیونل مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست + عکس

لیونل مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست + عکس

مسی که به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا در پرداخت حقوقش و سقف تعیین شده از سوی لالیگا برای باشگاه‌ها به جهت پرداخت حقوق به بازیکنانش، نتوانست قرارداد جدیدی با آبی‌و‌اناری‌ها منعقد کند و برخلاف میلش مجبور به ترک نوکمپ شد، عصر سه‌شنبه به همراه خانواده و پدرش با هواپیمای شخصی به پاریس سفر کرد و پس از انجام تست پزشکی باشگاه قراردادش را که به موجب آن در هر فصل 40 میلیون یورو حقوق می‌گیرد، امضا کرد.

پاری‌سن‌ژرمن با جذب مسی بعد از 30 سال بازیکنی را به خدمت می‌گیرد که توپ طلا کسب کرده است. آخرین بار سال 1991 بود که باشگاه فرانسوی با ژان پیر پاپن قرارداد بست.

لیونل مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست + عکس

لیونل مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست + عکس

لیونل مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها