يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۵۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
یکی از طلبکاران قدیمی باشگاه پرسپولیس با برداشت ۵۰۰ میلیون تومان، حساب این باشگاه را بست.

به گزارش پایگاه 598، از سال ها پیش باشگاه پرسپولیس به یک آژانس هواپیمایی مبالغ زیادی را بدهکار بوده، مبالغی که تا بیش از ۳ میلیارد تومان هم افزایش پیدا کرد. در این سالها این شرکت هواپیمایی که مدیرش یکی از پرسپولیسی های شناخته شده است، بارها به باشگاه پرسپولیس سرویس‌های مختلفی داده و بارها پرواز های مختلفی را برای پرسپولیس فراهم کرده اما به همان اندازه هم از باشگاه پرسپولیس طلبکار بوده است.

 

این شرکت هواپیمایی از زمان علی اکبر طاهری تا امروز از باشگاه پرسپولیس مطالبات سنگینی داشته و هیچ وقت موفق به نقد کردن آنها نشده بود. در چند ماه گذشته هم این شرکت چند مرتبه برای دریافت مطالباتش اقدام کرد اما مانند سال‌های گذشته به جایی نرسید.

 

در همین خصوص مدیران این شرکت موفق شدند با حکم قضایی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از حساب باشگاه پرسپولیس برداشت کنند تا فقط قسمتی از مطالبات آنها صاف شود، همچنین این مسئله باعث شد تا حساب باشگاه پرسپولیس هم مسدود شود.

 

گفتنی است مدیران مختلف در دوره های مختلف مطالبات این شرکت را پرداخت نکردند تا کار به اینجا بکشد. نکته جالب اینجاست که پولی که از حساب باشگاه پرسپولیس کسب شده مبلغی بوده که برای شروع تمرینات و تامین امکانات برای شروع فصل در نظر گرفته شده بود که به این صورت از حساب باشگاه پرسپولیس کسر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها