أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۵۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
مدافع تیم فوتبال پدیده برای پیوستن به پرسپولیس شانس بالایی ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شهرآرا نیوز، پس از اینکه روز گذشته علیرضا ابراهیمی با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست ساعتی بعد علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد و یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی برای مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شد.

 

با وجود اینکه نعمتی جزو بازیکنان مورد علاقه و مورد تایید یحیی گل محمدی برای فصل نقل و انتقالات است اما به خاطر مسئله رضایتنامه شانس خیلی بالایی برای پیوستن و پرسپولیس ندارد.

 

مسئولان باشگاه پدیده که اتفاقاً ارتباط حسنه ای هم با پرسپولیس ندارند برای صدور رضایتنامه نعمتی بین ۵ تا ۶ میلیارد تومان درخواست کردند مبلغی که به هیچ‌عنوان باشگاه پرسپولیس توانایی پرداخت آن را ندارد.

 

به خاطر همین مدیران باشگاه پرسپولیس از خود نعمتی درخواست کردند که مانند ماجرای فرجی خودش رضایت نامه اش را از باشگاه پدیده بگیرد چون باشگاه پرسپولیس هیچ عنوان نمی‌تواند ۵،۶ میلیارد تومان فقط برای رضایت نامه نعمتی هزینه کند.

 

به این ترتیب پرسپولیسی‌ها در شرایطی با نعمتی قرارداد امضا می‌کنند که خود این بازیکن بتواند رضایت نامه اش را بگیرد و به همین دلیل به نظر می‌رسد شانس نعمتی برای پرسپولیس شدن خیلی زیاد نیست، هرچند ممکن است در مذاکرات بین او و باشگاه پدیده اتفاقات دیگری رخ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها