أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۵۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
قرارگاه عملیاتی بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه پاسداران به ریاست سردار پاکپور در لبیک به فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بکارگیری کلیه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به بخش های بهداشت و درمان کشور، تشکیل شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، قرارگاه عملیاتی بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه پاسداران به ریاست سردار پاکپور در لبیک به فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بکارگیری کلیه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به بخش های بهداشت و درمان کشور، تشکیل شد.

در این نشست دستورات لازم برای افزایش ظرفیت مجموعه های ثابت و سیار در حال خدمت، سازماندهی، تجهیز و اعزام تیم های جدید و فوق‌العاده درمانی به مناطق بحرانی برای اجرای کامل منویات فرمانده معظم کل قوا در مقابله با بیماری کرونا صادر شد.

در این نشست مقرر شد، در همه مناطقی که بیمارستان ها و مراکز ثابت و سیار نیروی زمینی سپاه همچنان در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند، ظرفیت های تازه و ویژه ای برای پذیرش هر چه بیشتر بیماران، ایجاد و افزوده شود.
پذیرش بیشتر مبتلایان به کووید۱۹ و همچنین ادامه خدمت رسانی بیمارستان های سیار در مناطق ماموریتی و کم برخوردار از دیگر تصمیمات این نشست بود.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان این نشست تاکید کرد: با بسیج و فعال سازی ظرفیت های تازه، در هر نقطه ای که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کند، آمادگی برپایی مجهزترین بیمارستان های سیار تخصصی و راه اندازی مراکز جامع واکسیناسیون و مراکز ثابت و سیار مراقبتی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی را داریم.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه در عین حال آمادگی لازم برای افزایش اعزام بهیار و پرستار به مراکز درمانی را نیز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها