يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۶۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
شنیدیم باشگاه سانتاکلارای پرتغال پس از مذاکره با شهریار مغانلو و ابراز تمایل این مهاجم برای بازی در پرسپولیس حاضر شد ۵۰ هزاریورو به تیم ایرانی تخفیف بدهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه خبر ورزشی، اولین بار ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر داد: باشگاه پرسپولیس مبلغ ۵۰۰ هزار یوروی درخواستی باشگاه سانتاکلارا را برای صدور رضایتنامه دائمی شهریار مغانلو ندارد. مهاجمی که با ۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پیوست و حالا باشگاه پرتغالی ۱۰ برابر آن پول را برای موافقت با جدایی او از باشگاه ایرانی می‌خواهد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اعلام مشکلات این باشگاه برای تامین این مبلغ مدعی شد که دیگر باشگاه‌ ایرانی (سپاهان) به دنبال تحقق این انتقال و جذب مغانلو است.

اما باشگاه پرتغالی در ادامه حاضر شد ۲۰۰ هزار یورو کمتر گرفته و با ۳۰۰ هزار یورو رضایتنامه شهریار مغانلو را صادر کند.

شهریار مغانلو با حضور در پرسپولیس موفق به ثبت هشت گل در دو جام لیگ برتر و آسیا شد. مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا که در نیم فصل زمستانی لیگ بیستم به صورت قرضی به پرسپولیس پیوسته بود، بعد از بازی با پیکان بار دیگر به سانتاکلارا برگشت چرا که با این تیم قرارداد دارد.

شهریار مغانلو در حالی راهی پرتغال شد که خبررسید او برای گرفتن رضایت از مدیران سانتاکلارا راهی این کشور شده است چون خودش دوست دارد در پرسپولیس بازی کند.

این درحالی بود که باشگاه سپاهان اصفهان هم مذاکرات خود با باشگاه پرتغالی را ادامه داد. تیم اصفهانی که رقیب پرسپولیس محسوب می شود به تازگی محمد محبی ستاره جوان خودش را به سانتاکلارا فرستاده و روابط نسبتا مطلوبی با مدیران این باشگاه پرتغالی دارد.

درهمین راستا شنیدیم با توجه به اصرار شهریار مغانلو در مذاکره با باشگاه پرتغالی برای پرسپولیسی شدن، مسئولان سانتاکلارا حاضر شدند ۵۰ هزار یوروی دیگر هم تخفیف داده و با دریافت ۲۵۰ هزار یورو رضایتنامه این مهاجم را برای قهرمان ایران صادر کنند.

به عبارت دقیق تر باشگاه پرسپولیس برای گرفتن رضایتنامه دائمی شهریار مغانلو با احتساب حدود هر یورو ۳۰ هزار تومان در بازار باید رقمی نزدیک به ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به سانتاکلارا بپردازد. از طرفی مدیران باشگاه پرسپولیس باید رضایت خود شهریار مغانلو را نیز جلب کنند.

آیا باشگاه پرسپولیس قهرمان ایران ۲۵۰ هزار یورو (۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) برای دریافت رضایتنامه مهاجم سرزن فصل گذشته خود ندارد؟ یا اینکه بهتر است به قول ابراهیم شکوری بپرسیم چه طور یک باشگاه صنعتی و دولتی می تواند این مبلغ را تأمین کند اما پرسپولیس نمی تواند؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها