أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۶۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
آقای گل لیگ بیستم با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را انجام داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیم قصد دارد یک مهاجم تمام کننده را به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه کند و به همین خاطر وارد مذاکره با آقای گل لیگ بیستم شده است.

باشگاه پرسپولیس در هفته‌ اخیر بارها از مدیران باشگاه سانتاکلارا درخواست کاهش مبلغ ۵۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایت‌نامه شهریار مغانلو را داشته اما تاکنون نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه ظاهرا باشگاه پرتغالی این مبلغ را افزایش هم داده و راضی به تخفیف دادن نیست. به همین دلیل با توجه به جدایی احتمالی شهریار مغانلو از  پرسپولیس،  این باشگاه مذاکرات اولیه‌ای را با سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان انجام داده داده که این مذاکرات تاکنون موفق بوده است.

در حال حاضر مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر بازگشت شهباززاده به ایران هستند تا مذاکراتشان را در مراحل بعدی ادامه بدهند. ابراهیم شکوری که از زمان حضور در سایپا ارتباط نزدیکی با شهباززاده دارد، مسئول مذاکره مستقیم با این مهاجم شده و در روزهای اخیر طبق نظر کادرفنی صحبت‌های ابتدایی را با او انجام داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها